Hjem / Foreningen / Om hjemmesiden

Om hjemmesiden

GTS-foreningen er redaktør af gts-net.dk. Men da det er vores medlemmer – de syv GTS-institutter - der er interessante og skaber værdi i samfund og erhvervsliv, er det først og fremmest dem og deres aktiviteter, denne hjemmeside har fokus på.

Formålet med gts-net.dk er især at synliggøre GTS-institutternes rolle i den danske innovationsindsats.

Udover mere faktuel information om GTS-foreningen og GTS-institutterne bliver hjemmesiden løbende opdateret med information om GTS-aktiviteter. Det kan være i form af nyheder og cases. Desuden er det muligt at følge med i de arrangementer, der bliver afholdt i GTS-regi. Herudover bidrager GTS-foreningen med debatindlæg og høringssvar på vegne af medlemmerne.

Tilmeld vores ugentlige nyhedsbrev

Hvis du gerne løbende vil følge med i, hvad der sker i ”GTS-verdenen” og blive klogere på rolle og samfundsbidrag, så tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev.

Har du kommentarer eller spørgsmål til hjemmesiden, så skriv til info@gts-net.dk

GTS-institutternes egne hjemmesider

Udover den fælles GTS-hjemmeside har hvert af de syv GTS-institutter deres egne hjemmesider, hvor du kan læse mere om det pågældende institut.

Alexandra Instituttet

Bioneer

DBI

DFM